Hemma igen

Har faktiskt varit ganska duktig ikväll om jag får säga det själv. Llyckades packa upp min resväska fast jag hade tänkt att det gör inget om jag inte orkar. Egentligen har jag väl inte hunnit med så mycket mer, hade tänkt mig en dusch men det får bli imorgon, nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal från min blivande värd mamma! Hade en del presenter skickade från Sverige när jag kom hem ikväll, det var kul. TACK så mycket alla, närmare bestämt pappa, farmor och farfar, faster Eva och mormor :-)

Mina fina flickor vart nog rätt förvånade när jag plötsligt var hemma och inne på rummet när de kom upp för att gå och lägga sig, men superglada! Fick värsta kramarna och så gav jag dem muggarna jag köpt och de vart så glada så och tyckte det var riktigt intressant med vattnet, glittret och hjärtarna som flöt omkring emellan! Tror till och med att Noah blev glad åt att se mig ;-)

Kan inte fatta att Nathalie snart lämnar mig och DC, eller jag vill nog itne fatta det. Fast hon kommer ju tillbaka och hämtar resterande av sina saker typ sista dagen innan det är dags för oss att dra vidare. Men, inga mer busiga påhitt för oss tillsammans mera i staternas huvudstad. Det är i alla fall skönt att veta att det inte är sista gången jag träffar henne och att vi ses väldigt snart igen :-)

I morgon så är det back to work. Himla skönt att det är onsdag imorn! Känns ju som att det är söndag idag vilket skulle ha betytt måndag i morgon. Ah, bara tre dagar och sen helg!

Ser att det förövrigt är lite oreda i mitt rum. Båda mina resväskor står framme, två kartonger som ska skickas iväg till Sverige står mitt på golvet min byrå och mitt nattduksbord är fullt av saker som jag inte vet var jag ska lägga, har som inte ritkigt någon plats att lägga dem på. Börjar bli så fullt! Sen så finner jag det bara lite meningslöst att försöka komma på någon lösning på detta problem då jag ändå måste styra upp packningen snart med alla mina saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0