Lördag och massor av packning!

Har nästan packat ner allt nu! Kom mycket längre än vad jag tidigare idag trodde jag skulle komma. Herregud, jag blev ju helt slut i huvudet efter allt packande... Trots att jag var på posten för att skicka hem tre skokartonger varav två bestod av hoprullade T-shirts och linnen och en av massa brev så har jag fortfarande alldeles för mycket saker. Har ju till och med kastat bort lite grejer och kläder. Hade tänkt att försöka få ner allt i deväskor jag redan har, men har nu bestämt mig än en gång för att jag måste investera i en resväska. Så det är morgondagens plan! Har nog en del onödigt varma jackor/koftor nerpackade, men de känns för stora och för tunga att skicka hem och jag tänker absolut inte slänga bort dem, så de får väl följa med ändå då!

Så min dag då. Vaknade vid halv åtta av en skrikandes Noah och kunde inte somna om för han bara grät och grät coh sen vaknade flickorna. Jag fattar inte, varför är man mycket tröttare när man jobbar än då det är helg? Jag var ju vaken mycket längre än vanligt också kvällen innan och ändå vaknade jag innan jag i normala fall börjar jobba. Huvva! Men jag hade förmodligen sovit längre om det inte varit så mycket grin. Nåja, jag fick ju en lång lördag i alla fall då, vilket är skönt. Jag vet inte om jag nämnde det förut, men det här blir ju som min sista helg här i Washington DC, om allt går som det ska, som jag hoppas på att det ska!
Sen fick jag i alla fall skjuts in till Bethesda och bärhjälp med paketen in till posten av Earl. Bussigt! Var där i typ 100 år!
Sedan promenad hem, saknade min Darling vid min sida!
Så blev det lunch för min del och sen började jag med den förgrymmade packningen! Hur har jag lyckats samla på mig så mycket??!
Sen blev det jobb i nästan två timmar. Vi satt för den mesta delen och såg på barnprogram, jag, Noah och tjejerna. Jag var så himla trött, ville bara sluta ögonen och sova! Jag och Noah hade väldigt kul i alla fall. Han höll på käka upp min haka, och det kicklades. Och sen så ser han ju så rolig ut också när han står och suger på hakan! Min haka alltså ;-) Snacka om starka sugreflexer de små liven har!

När Emma och Earl åter kommit hem så fortsatte jag min packning lite och nu kan jag väl inte göra så mycket mer innan jag förhoppningsvis har en ny resväska! Känns ungefär som om jag ska flytta redan i morgon eller inom de närmsa dagarna!
Blev även en skön och uppfriskande promenad. Den behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0