En obeskrivlig känsla...

I kväll så såg jag nog det mest fantastiska jag sett i hela mitt liv. Obeskrivligt. Så himla snyggt. Häftigt. Mäktigt. Vad pratar jag om? Jo, raketerna över Slottet på Walt Disney World! Har aldrig sett så mycket raketer smälla förut, känslan var, jag vet inte. Jag stod där (har det på film, som jag ska försöka lägga upp någon gång) i kanske 10-15 minuter och tittade och lyssnade. Hade gåshud i princip hela tiden och det kändes seriöst som om jag skulle börja gråta. Det var verkligen en syn. Det låter så klent när man försöker beskriva, oj oj. Jag måste verkligen lägga upp en video så ni får se lite av vad jag såg.
I dag för övrigt har jag fått en hel hög med massa grattis från massa olika människor eftersom jag fick gå omkring med en brosh som det står "Happy Birthday Frida" på. Det var lite kul!
Jag och Nathalie har i alla fall hållt till vid Magical Kingdom idag som är en av parkerna. Jag måste ju medge att det inte riktigt var som man hade förväntat sig, men det var bra! jag hade nog trott på lite mer action, och mera figurer som går omkring och minglar. Men vi har fått se mycket roligt och det har varit jättemysigt. Det har varit hur varmt som helst, svetten rann bara man stod stilla! Vi har åkt en del attraktioner och gjort lite andra roligheter! Ett tid under dagen var vi båda två helt slut, kändes som vi hade varit där hela dagen och klockan var då bara på efetrmiddagen och vi kom väl dit strax efter tolv någon gång, tror jag.
Men sedan piggnade vi till och det var ju himla tur :-)
Har gjort av med alldeles på tok för mycket pengar, men det gör inget, eller, det får gå an. Det är ju inte alla dagar man är på Disney World. Jag kom tillbaka med två T-shirts, två koppar åt mina flickor, ett musse-gosedjur, en nyckelring och en skrivbok.
Har sett två riktigt bra parader i dag med, himla häftigt!
En annan grej som var riktigt cool var en 3-D film vi såg! Det blåste, de släppte på lukt och skvätte vatten. Det var verkligen riktigt riktigt bra!!!
Eftersom vi inte har lagt in några bilder på datorn än så blir det inga bilder uppladdade, de får komma sedan. Kommer bli svårt att välja ut vilka som ska laddas upp sedan :-)

Så nu är man alltså 20 bast. Grattis till mig! Och dagen som jag har tillbringat med min bästa Nathalie har vart toppenbra, helt underbar!

Och nu kanske jag inte borde sitta här så länge till, Nathalie vill nog också checka datorn och om inte borde jag kanske vara lite social? Och efter en väldigt varm och svettig dag väntar en skön dusch!

Alltså, jag kan inte riktigt förstå dagen som gått. Som väntat så känns det inte alls som man har varit där. Det är tur man har bilder som bevis, och sakerna man inhandlat!

Förresten så tycker jag att det skulle vara så himla kul att jobba på ett sådant där ställe! Det vill jag göra. Jag skulle ocskå vilja klä ut mig till figurer och hålla på dansa omkring och ja, ta kort med folk och så. Jag tycker det skulle vara roligt! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0