Glader

Wohoo, I'm so happy! :-D
Pratade förresten med en från Cultural Care och hon sa att min värd mamma i Calli vekligen är jätte "excited" för att jag ska komma, och hon som jag pratade med sa också att jag har tur och hon önskade att det var hon som skulle åka ^^ 

Tordag i dag, skönt! Fredag i morgon och sen helg! Ska jag åka in och posta paketen, Earl får skjutsa mig för annars vet jag inte hur jag ska ta mig in till posten med två paket som tillsammans väger ca 18,5 kg :-P
måste jag ta itu med packning i helgen och gå och köpa en ny resväska!
Och så ska jag sitta barnvakt i ca 1,5 timme på lördagkväll!

Så sitter min favorit Nathalie på planet påväg hem till Sverige nu då!

Så håller jag på och försöker fixa försäkring igen, det kan ju vara bra att ha! Det höll jag på glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0