En Sjö I Handväskan!

Nyss vart ute på en liten springrunda runt sjön, skönt skönt! Härligt att springa i mörkret! Mycket kallt dock, höll på frysa ihjäl då jag gick dit, som uppvärmning alltså. Brr. Okey, kanske inte riktigt frysa ihjäl men gåshud hade jag och jag var så där spänd som man blir då man fryser.
Blev lite skönare då man började springa och fick upp värmen i kroppen! :-)
Så nu sitter jag och mumsar en cranberry apple walnut salad, ruggigt gott, älskar den salladen! Fast nu är den typ slut ;-(

Åååh vet ni vad som hände idag?!
Jo heeeela min proteindrink läckte ut i min handväska, typ 2,5 dl. Det låter kanske inte så mycket men i min handväska var det mycket! Och det upptäckte jag då jag kom fram till pojkarnas match. Yey!
Det liksom droppade från handväskan, min tröja blev blöt och det droppade på skorna och mina händer blev kletiga och i väskan var det en liten sjö av gul vätska som mina saker badade i.
Efter ca 45 minuter (efter att ha släppt av ena pojken som följde med hem på hans match på en annan park) kunde jag äntligen åka hem med Kaleo och slänga handväska, börs och en annan "börs" som jag har mynten i i tvättmaskinen, det stank ju banan-protein-drink.
Nu vet jag ju inte om det är tänkt att man ska tvätta sådana saker, men det gjorde jag i alla fall. Och det verkar som att det fungerade rätt bra. Bra där, guess-plånkan i tvätten!
I alla fall! Måttligt irriterande det är då det läcker saker i handväskan! Man känner sig ju så hjälplös. ;-) Men jag är i alla fall lättad över att min bok inte blev mer blöt än vad den blev! Pjuh!

Ne det börjar kanske bli dags för att hoppa in i duschen, kanske kanske. Försöka komma i säng lite tidigare än vad jag gjort de andra dagarna den här veckan. Längtar till pilates imorgon ;-) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0