Feliz Cumpleaños!

Jag vet att jag sa att en uppdatering om helgen skulle komma, men den får vänta tills imorgon för jag är alldeles för trött och det börjar bli sent. Alltså själva inlägget är egentligen färdigt, måste bara ladda upp massa bilder och det tar sån tid. Så det får bli imorgon!
Pojkarna hade baseballträning hela eftermiddagen så då hade jag ingen tid att sitta vid datorn och sen slutade jag vid halv åtta och sen dess har jag vart busy. Vikt tvätt, ätit middag, bäddat rent i sängen och så!


Sen så måste jag ju säga grattis till min fina kusin som idsag har fyllt myndig! Nu är det ju i och för sig dagen efter för er i Sverige men här är det fortfarande måndag den 26:e april! ;-)


Grattis på 18-årsdagen Sannemaräng!!! :-D
Hoppas Du haft en toppenfin dag med massa gott fika och allt som hör till! Hihi! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0