Hur Kan Det Komma Sig?

Min iPod är spårlöst försvunnen. Den har fått fötter och sprungit iväg tror jag, kanske in i Cocos mage?
Jag har den alltid på ett och samma ställe men idag då jag skulle hämta den låg den inte där och jag kan inte hitta den någonstans. Sist jag hade den var i onsdags och jag har kollat igenom kläderna jag hade då och det kan hända att jag lämnade den nere, så förmodligen har Coco tagit den. Men jag borde väl ändå ha hittat den i småbitar i så fall? Jag har liksom svårt att tänka mig att hon skulle äta den, okey den är jätteliten men hörlurarna då och sladden? Ne, ett mysterium. Tycker synd om henne om hon nu skulle ha käkat den och måste poopa ut den...
Jag hoppas jag hittar den hel och ren snart så jag kan lyssna på musik då jag är ute och springer. Annars står en ny iPod på min lista inom en snar framtid...


Varit en kanonmorgon i alla fall, om man bortser från min försvunna iPod. Marli kom över vid nio och en stund senare kom vi ut. Vi hade bestämt träff för en löprunda runt sjön. Så vi joggade två varv och gjorde några övningar emellanåt och sedan promenerade vi två varv. Efteråt for vi till Starbucks och åt havregrynsgröt med mandlar och torkade bär och så en liten kaffekaka. Gott! :-)
Fint väder har vi idag med, det gillas!


Helgen är
i sikte och jag pratade nyss med min Darl som ska vara här hos mig i helgen. Och eventuellt kommer hon komma hit ännu tidigare än vi tänkt, redan vid tjugo i sex. Super! :-)



Frulle på Starbucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0