Lördag 10:e April

Tryck Här här här (öppnas i ett nytt fönster) så kommer ni till min bilddagbok på bilddagboken.se där jag lagt upp en del bilder under veckan som gott här i Costa Rica, mellan 2:a april och 10:e april :-)

Igår så åkte vi tillbaka till La Fortuna och stannade där över natten. Hade en superbra gårdagskväll. Kände mig inte alls redo för att åka till San Jose idag. Det är liksom slutet på semestern, imorgon åker vi hem igen, till OC! Buhu ;-)
Så nu sitter jag alltså i San Jose och i vårat fjärde hotell under den här resan!

Idag har vi vart på en liten tripp till ett vattenfall i regnskogen. Var en himla lång "trapp-väg" till själva vattenfallet. Jobbigt när vi skulle tillbaka. Tänk er att gå i en trappa i typ, 10-15 minuter kanske! Men det var fint runt omkring så det var väl inte så illa + att man hade svalkat sig i vattenfallat, typ. Inte riktigt i vattenfallet men nära. Det var uppfriskande. Ska lägga ut nå bilder sedan då jag har fått dom från Carols kamera!



:-)
Vill ni ser mera, gå in på min bildis!

Kommentarer
Postat av: sanne

Nemen, stackare.. Måste du tillbaka till OC.. ;)

2010-04-12 @ 16:32:48
Postat av: Linda

Men vilken vacker bild! Mycket fint :)

2010-04-13 @ 22:15:13
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0