Torsdá

Haha åh... Tror ni att disken var gjord imorse eller? Nepp... Men jag är ju inte förvånad, jag hade nog blivit mer förvånad om den vart borta!
Undrar om man ska ta tag i den, jag vill inte se det + att det måste städas åt den stackars lilla fisken men för att göra det måste jag rensa undan först!


Pilatesen idag var inte allt för jobbig, rätt "slö" men trots det så svettades jag gärnet. Vet inte vad jag gjorde som började svettas så! Men det är ju bra, har jag väl svettats tillräckligt för idag!
Vet ni?! Det är bara 4 veckor kvar av "skolan"! Buhu, så himla trist! :-( Vill inte att det ska ta slut!

Efter pilatesen så blev det såklart Jamba Juice med Marli och massa babbel! Sedan kikade vi lite på Old Navy och jag hittade två supersköna linnen som jag bara var tvungen att köpa!
Skulle sedan åka och kolla på converse men så ringde Carol och sa att de ringde från pojkarnas skola och sa att Kaleo inte mådde så himla bra.
Så vid halv ett hämtade jag honom. Han mår nog rätt bra men är lite snuvig och hostig.


Tihi! Tror man kan ana min ömsna rygg också, den är typ fläckig :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0