Hemma Igen!

Jag vet inte, funkade länken för er i förra inlägget? Det gjorde den inte för mig, testade nyss...
IFALL den inte funkade så kan ni prova HÄR istället och så är kalendern på vänster sida!

Nu är man tillbaka i OC/Kalifornien igen. Kallt och trist väder. Regnade imorse och så var det runt 15 grader. Brr. Det känns väldigt kallt efter att ha spenderat ca 10 dagar i värmen, mellan 30 och 36 grader!

Rätt så skön dag i alla fall, är ledig för Carol är hemma! Är rätt trött dock. Landade i L.A. halv ett inatt och så tog det ett tag att gå igenom kontroller och så.
Ställde klockan på åtta för att jag bestämt mig för att gå på yogan trots att det blev väldigt sent i säng. måste komma tillbaka "on track" igen. Trots ett relativt lätt och skönt yogapass kändes det ansträngande och jobbigt. Har ju inte strechat eller tränat på hela tiden och itne ätit såå hälsosamt + gratis drinkar i baren. Så... Stor skillnad med veckan som var innan vi åkte för då var jag såå duktig med träning och mat. Nu får jag börja om igen, känns ju jobbigt om det varit bra och så gör man ett litet uppehåll och då man börjar igen så går det trögt liksom. Jaja, det ska nog bli som vanligt snart igen! ;-)

Hade ju förresten post från farmor och farfar! TACK så jättemycket! Gott godis farmor! Och boken "You know you are Swedish when..." var ju störtkul, stämde ju rätt bra! ;-)


Vill tillbaka till Costa Rica! Buhu! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0