Svårt Att Prata?

Titta här:


Bläck på väggen!
Och det är inte Coco. Eller det var hon som tuggade sönder pennan.
Men den skyldige till detta var Kainoa!
Han hade plockat upp själva bläckgrejen och kastat på Kaleo,
och tjipp flög det på väggen!
Vilket han såklart inte erkände själv utan det är ju inte så svårt att
lista ut att Coco inte har orsakat det där.


Vill ni se en annan sak?


Är den inte söt?! :-D
En liten souvenir från Costa Rica. Jag tycker den är lite cool!



Just ja... Ska visa er en annan sak, gjort av Coco i måndags:


Hahaha. Ja vad säger man?
Vi har en doggie-door och det var en regnig dag. Så Coco hade väl haft kul på baksidan ;-)



Idag på Kaleos match så satt jag och pratade med två mammor. Och så frågade den ena var jag var ifrån och då berättar hon att hennes svärmor också är från Sverige, Norrköping. Och efter en stund vem kommer inte då? Jo hon.
Så vi pratade lite. Kändes asskumt! Kunde knappt prata svenska kändes det som. Jag var liksom tvungen att tänka och typ säga om för jag började typ säga nån sak som man säger på engelska men kommer på att så kan jag ju inte formulera mig på svenska. Stakade mig typ. Haha. Jag vet inte... jag gillar den engelska/amerikanska klangen bättre än svenskan. Vet inte vad det kan vara? Engelska låter mer vänligt typ ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0