I Wanna Be A Billionaire So Fricking Bad

Bra låt, Billionaire med Travie McCoy feat. Bruno Mars. Kan inte sluta lyssna på den, den är så skön :-)




Och så en annan skön låt som jag heller inte kan sluta lyssna på, Itchy Daze - Monster




Gårdagskvällen var trevlig! Var ut med Marli och hennes kompis Sofia och den nya Au Pairen som ska ta efter henne (efter Sofia) Alexander. Alla från Sverige. Vi träffades först och hängde hos Marli och sen drog vi ut och dansade. Kul kul!


Alexander, Sofia och Marli





När vi tyckte att vi var klara så blev det nattkäk på Denny's. Pannkaka och lökringar. Gottit! ;-)


Idag har jag haft Au Pair möte och det var planerat att vi skulle få fotmassage. Men då vi kommer dit säger dom att det inte bara är fötter utan helkroppsmassage. En timme, mmm najs! Och vi fick nå discount så vi behövde bara betala $20 var i stället för $25.
I alla fall så var det riktigt riktigt kanonskönt! Lite skumt att få rumpan masserad dock, hehe.
Massagen var hur som helst väldigt avslappnande och det kändes kanoners, underbart! Speciellt i nacken och fötterna! Så gjorde han som masserade mig någon supertwist med mig. Han lyfte upp mitt ben, drog det lite åt sidan, lyfte upp knäet och drog/lyfte upp benet åt liksom motsatt håll och uppåt och jädrar vad det knäckte i ryggraden nerifårn och upp. Riktigt härligt, men själva ställningen kändes jäkligt skum. Men jag lät huvudet kopplas bort och bara låta kroppen vara avslappnad. Jag vet inte om någon gjorde den där twisten med någon annan, ingen som jag frågade hade blivit knäckt så.


Ne kanske man ska ta och se om man ska ta och beställa ett par converse... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0