COCO!!!

Nu är jag glad igen, hihi! Mina frusterande känslor över Coco har avtagit och jag är glader! :-) tihi.
I alla fall, jag blev så himla arg på Coco när jag kom hem efter min promenad. Jag hann ta typ två steg i trappen då jag sedan möttes av mina nya solglasögon, söndertuggade. Går tillbaka och skäller lite på henne.
Så går jag tillbaka och då jag kommer till andra sektionen av trappan, vad möts jag inte av då? Jo... min mobiltelefon!!! Den amerikanska... jag blev så flyförbannad. Ett kok stryk hade jag lust att ge henne, tur för henne att jag kan kontrollera mig själv ;-)


Det var den telefonen det. Andra telefonen som mött sitt öde i mina "händer"
under min tid i Cali. Men det har ju inte riktigt varit mitt fel... I alla fall inte den
här gången!... och det har ju inte hänt medan jag hållit i dom ;-)


Annars då? Åt en förbaskat god middag igår! Yummy yummy! Och just nu sitter jag och syndar, oops. Äter lite glass med grädde och skivad banan. Hade jag aldrig gjort om det inte var för att Kainoa tog fram grädden och villa äte det med nåt. Så jag föreslog med banan och glass och så gjorde jag en skål åt Kaleo, men så ville han inte ha. Man kan väl offra sig liksom ;-) Jättegod glass förresten, tre smaker - vanilj, choklad och jordgubb. Jordgubbsglassen har jordgubbsbitar i, såå gottit!

Och åh förresten! Träffade Kaleos fröken idag då jag hämtade honom från skolan, han mådde inte så bra. I alla fall så frågade hon om det var jag som var hans nanny för att hon hört så mycket om mig, för Kaleo pratar tydligen "hela tiden" om sin nanny ;-) Sen så sa hon att jag gjorde så fina (?) mackor och jättebra lunch till honom jämfört med alla andra som hade så onyttiga luncher och så sa hon massa exempel. Men Kaleo hade bra smörgåsar och hälsosamma mellanmål sa hon. Kul att höra!
Inte för att det är jag som bestämmer vad som ska vara i deras lunch utan jag gör liksom lunchen av det som vi har hemma som Carol och John handlar, men i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad gulligt av fröken och av barnet också :)

2010-04-22 @ 02:08:49
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Frida

Ja eller hur :)

2010-04-22 @ 06:15:32
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: mamma

goastegoasteFridagumman:))) Duuu är såååå BÄST!!!!!!

2010-04-22 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0