19

Vart nyss en pratstund med mami på skype :-) var ett tag sedan sist nu!


Vad ska man säga om dagen so far? Den började bra och pilatsen var rolig som vanligt! Gjorde samma som i tisdags då vi hade olika "stationer". Och efteråt... JAMBA JUICE!!! Yum yum!

Just nu har humöret dalat lite. Dagen är kall och regnig men så hade Coco lite roligt (antar jag) med min nyckelknippa medan jag duschade idag så när jag kom ner såg jag en massa färgglada pärlor på golvet. Då hade hon alltså tuggat sönder en av mina nyckelringar som jag fått av min darl förut :-( Dumma hund!
Sen känner jag mig bara väldigt... lättirriterad och trött. Snart helg i alla fall! Och bara tre veckor kvar av college. Buhu!



Chunky Strawberry Topper och så en liten Marli :-)
Kommer sakna våran lilla tisdag- och torsdagsrutin!



Förresten! Nitton månader sedan jag åkte till det här landet! Inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0