Sista April

Helgen börjar nalkas, några timmar kvar nu! Där hemma firas väl Valborg för fullt skulle jag tippa på!


Nu har jag äntligen fått telefon igen, vet ni hur skönt det känns?! Wohoo jag har ett liv igen, typ! Nej då, skoja bara. Har faktiskt klarat mig bra utan luren ändå ;-)


Fredag idag = ingen klass. Men jag var duktig och motionerade ändå. Sprang lite runt sjön och gick även.

Tjugo i elva träffade jag Peggy i Mission Viejo Mall för lite kaffe och surr och sedan var vi och kollade på alla hundvalpar i en hundaffär. Så superdupersöta. Vill ha dom alla!
Lyckades även bli lite shopping idag (ajja bajja). Var in på Old Navy och jag har ju varit ute efter ett par nya bikinitrosor så jag lyckades komma därifrån med ett par nya sådana och en annan bikini, en USA bikini! :-)


Svarta bikinitrosor med guldkant



Hihi, tycker den är så söt så jag
kunde inte låta bli :-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

JAG VILL OCKSÅ HA EN USA BIKINI

2010-05-01 @ 03:19:11
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Linda

Haha, alla tror det är en pojke :p Ingenting som tyder på att det är en pojke, jag vet inte vad det är för nåt som gömmer sig därinne :)

2010-05-03 @ 18:20:38
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0