Älskar

... att vi har gratis drinkar här på hotellet. Sitter i lobbyn all by myself tänkte jag säga men det är en del andra folk här men ingen som jag känner. Så jag måste alltså gå hit för att kunna ansluta mig och så tyckte jag att jag kunde passa på att dricka lite goda drinkar! Hihi.

Var ute och åt ikväll och för första gången i mitt liv provade jag på sushi! Om man bortser från gravad lax på julafton då. Fast det var inte så stor skillnad för jag beställde en Philladelphia Roll (vilken jag inte visste var sushi) men den har rökt lax och det var faktikst riktigt gott! Har altid tyckt eller tänkt att sushi är "snuskigt" för att det är rå fisk! Men det var gott, smakade Carols med som var någon annan fisk och den var helt OK den med. Så jag antar att det inte var sista gången jag åt sushi ;-)

Flickorna har vart lika på mig idag. Älskar dom små sötisarna. Vill ta på mig hela tiden ungefär, awe :-)
Så lät jag dom sminka mig idag, vilket slutade med att både Kaleo och Kainoa ville försöka med. Fast Kainoa ville göra mig till en krigsmålare ungefär med blåäga och Kaleo ville måla ett spöke och en fjäril på mig. Men han målade fakitkst "riktigt" med, han försökte lägga på ögonskugga och mascara ;-)

Förresten, min hud i pannan har börjat lossna! Underbart! Höll på dra bort lite idag så nu har jag rosa hud från hårfästet till några centimeter ner och sedan brunt. Yey! Haha. Nåja, får vä försöka sola bort det! Min rygg och mina axlar kommer väl förmodligen ömsa massor. Too bad att man inte når så bra bak på ryggen!

Ska gå in på min tredje drink nu snart. Hihi! Soo good! :-) See ya!



Kaleo



Min kompis, Hayley. Mellanflickan!



Boysen i poolen



Hur söt får man bli? Hazel, minstingen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Shit va härligt det ser ut! :>>>

2010-04-13 @ 20:18:09
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0