= )

Mamma, det låter ju faktiskt rimligt att alla mina systrar bara är jag själv, tänkte inte alls på det! :-)

På pilatesen idag körde vi ännu mera rumpa och innanlår, som om jag inte fick nog av det i tisdags. Hehe. Ne men jag bryr mig inte så mycket om ifall vi gör det igen, bara det att jag har ju en sådann himla träningsvärk just på de ställerna! Vi hade samma lärare idag som i tisdags, jag gillar henne. Hon kör hårt med oss.
Åh, jag skulle kunna hålla på med det hela dagarna! Klassen idag gick på tok för fort, vi hann ju knappt börja tyckte jag. När det gått lite mer än en timme kändes det som att det bara gått en halvtimme kanske (klasserna är 1 timme och 15-20 min.).
Helt otroligt vad mycket man kan göra med sin kropp. Bara man vet vad man ska göra och gör det på rätt sätt!
Jag skulle vilja ha min egen pilatesstudio, eller något! Kanske utbilda sig till pilatesinstruktör?!  ;-)

Imorgon är det ingen skola för pojkarna. Varför vet jag inte riktigt. Undra vad man ska hitta på då hela dagen lång? Nu sitter dom och byter valentingodis med varandra (som de fått från skolan). Snart måste vi bege oss till Kaleos baseballträning.
Varför tycker jag att det känns som att det är fredag idag?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker det är en kanon ide för Dej att utbildas till Pilatesinstruktör:)))) Det ligger ju i tiden nu!! Vad glad jag är att du hittat ngt som du känns brinna för KANON!!!! Du äääär B:Ä:S:T!!!!!1

2010-02-12 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0