Fredag

Har nog inte så mycket att uppdatera om, tror jag. Sitter i soffan med Coco sovandes bredvid mig. Hon låg och snarkade för ett tag sen men snarkningarna övergick till smygare. Hon ligger alltså och fiser och utan förvarning kommer värsta lukten, Yuk!

Om ett tag ska jag åka iväg för att luncha med Marli, vi ska köra på Chipotle, mexicanskt. Så gott!

What else... Jo jag kan ju meddela att pojkarna lyssnar mindre och mindre på mig och kan ni gissa hur frustrerande det är? Får säga till dem att sluta göra vad det nu är dom gör (bråka, skrika, busa med Coco) typ 1000 gånger och samma sak om det är något jag ber dem göra. Förut lyssnade de ju bra, men jag vet inte om det är för att de är så vana vid mig nu?
Jaja.

Fredag idag och jag kommer jobba lite senare än vanligt, typ till åtta eller något. Men det gör inte så mycket, jag har ändå inga planer. Jag har faktiskt inga planer på hela helgen, men det är rätt skönt ändå, att ta helgen som den kommer bara :-)


Ha en trevlig helg!




Jag vill köpa ett par såna hära Toms skor. Marli har ett par
och dom ska tydligen vara jättesköna och så väger dom typ
ingenting!
Och vet ni något bra? Köper man ett par så får ett barn "in need"
ett par nya skor :-) Och inte såå dyra heller, ca $45, vilket
bara är ungefär 330:-
Jag ska nog slå till på ett par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0