Hejhej!

Tänkte bara säga hej. Har inte mycket annat att slänga in för tillfället. Sitter här med en kopp kaffe med jättegod kaffegrädde; vit chokald med macademianötter. Och så även ett eftermiddagssnack!

Stackars lilla Coco är förkyld, men jag tror hon börjar bli bättre nu. Jag försökte att "heala" henne lite, inte för att jag vet hur man gör men... Hon är i alla fall piggare nu än i morse, men det kan ju bero på att hon har vilat hela förmiddagen! ;-)
Jag tig mig även en liten tupplur mellan ett och två idag. Så skönt! Olyckligtvis var det under den tiden då pappa försökte ringa mig..
Alla tankar åt farfars håll!
Får slå tillbaka en pling imorgon!

Nu är jag mätt i magen så nu ska jag ta pojkarna till bilioteket för lite läxläsning där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0