Helg I Sikte

Skön dag idag! Solen skiner och det är skönt i luften! Pojkarna är hemme från skolan och det känns som det är lördag! dagen har hittills flytit på i bra takt.
Halv elva hade Coco en tid hos veterinären för hennes nos som rinner hela tiden och innan det hann jag med att ge henne en liten dusch. Nu har jag även förklaringen till varför hon varit så dålig och det var ju för att hon fick en spruta i lördags, sa Carol då jag pratade med henne imorse. I alla fall hade hon någon infektion så vi fick lite medicin.
Sedan åkte vi till Laguna Hills till en scouterna affär för att köpa två små bilar som pojkarna ska bygga ihop för någon speedrace tävling i mars.
När vi kom hem började jag sno ihop en tjockpannkakssmet och upptäckte att vi inte hade några ägg. Jag tänkte att det kanske skulle gå bra ändå, men det gjorde det inte. 6 dl mjölk för ingenting där.
Sedan har jag även städat åt Goldfish. Han blev nog glad.
Okey jag tar nästan tillbaka det jag sa om den bra dagen. Just nu gjorde dom mig väldigt irriterad. Jaja.
Vi ska i alla fall snart åka iväg på bio, vi ska se på "The Tooth Fairy".

Snart är det heeeelg, långhelg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0