Mätt som en Plätt

Blä! Jag är alldeles på tok för mätt!
Käkade lite m&m's innan maten för jag visste inte då vi skulle äta, och så åt vi lassange till middag som är så supergott och även vitlöksbröd! Och tydligen hade vi brownies i ugnen så till efterrätt åt vi det och vaniljglass!
Jag håller seriöst på att spricka, var längesen jag var så här proppmätt alltså!
Jaja. Det var i alla fall smarrigt! :-)

Söndag idag och då jag kom hem från Nathalie tog jag mig ut på en liten springtur/promenad (jag springer/joggar halva rundan och går andra halvan), så det är inte med helt dåligt samvete jag sitter här ;-)

Imorgon är det en ny vecka, kul med klasserna!
Helgen har varit bra! Idag har vi inte gjort något speciellt. Vi åkte och käkade lunch efter en stund då vi klivit upp, mongoliskt blev det. Riktigt gott! Sedan kikade vi runt lite i mallen, eller gallerian.


I väntan på att filmen ska börja
(i lördags)





Blev flätasugen på lördagkvällen medan vi tittade på "Föräldrafällan" ;-)



Blev lockigt :-)



Tadaa!



Maaat!


Nu ska jag nog ta och kika på någon film innan det är dags att krypa till kojs :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

du är sååå grymt duktig på att fläta:))) lilla Fridagummsan!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAR

2010-02-08 @ 09:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0