The Ellen DeGeneres Show

Igår var jag och Nathalie som sagt på The Ellen DeGeneres Show och det var toppenbra!!! Och vi hade sån tur med gästerna tyckte jag!!! Felicity Huffman (Desperate Housewives) och Jesse Williams (Grey's Anatomy) var där!!! Mina två favoritserier, hur bra är inte det?! Och så delade Ellen ut årskort på Universal Studios till alla i publiken, inte illa inte illa! Har... ca 4 månader på mig att använda det!
I alla fall, det känns superduperkul att ha varit där, verkligen! :-)














Och igår så fyllde ju min fina Ailin år!!! Grattis på henne! :-) Hoppas Du hade en toppenbra dag Gumman! <3


Nu börjar jag snart jobba igen! Hämta pojkarna och sen ska vi åka till tandläkaren för Kaleo, han som är 8 år har tydligen två hål. Han var där och gjorde en koll igår. Får se hur snabbt det går att laga för sedan ska vi till hans baseballträning! Jag undrar när vi ska ha tid för läxorna... Jaja, fullt upp har vi idag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ne fy fan va roligt. Ellen har ju bästa talkshowen.

2010-02-25 @ 23:46:13
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Sanne

MEN FAN VA FRÄÄNT!! =O shit, va kul! =D

2010-02-26 @ 14:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0