Time Flies By

Det slog mig just att det redan är fyra veckor sedan jag började med mina klasser! Går tiden fort eller? Usch, om det går så här snabbt kommer mina klasser vara över snart, och det vill jag inte! :-(
Hehe var så kul, efter pilatesen idag skulle jag fråga våran lärare Nancy om nästa vecka för hon ska bort, så höll hon på prata med en annan och så vände hon sig om när dom typ var klara och mimade till mig "you have changed so much".
Det var kul att "höra", och jag känner det själv med. Det är skönt! Vill aldrig sluta med detta, buhu! ;-)

Torsdag idag i alla fall, snart helg. Och helgen ska spenderas uppe i Valley Vilage med min babe. Får se vad vi mer hittar på en bio, lite "smirra", posten och hårklippning! (jag som klippa, eller alltså bli kluppen, eller klippt kanske det heter).

Förresten, ni vet det där jag sa om att jag skulle tänka det där är inte bra för mig har väl gått lite halvdant. Det är svårare på eftermiddagen, då jag gärna vill ha något lite sötare. Så de senaste dagarna har det blivit en macka med nutella på... Inte bra. Så det gick precis upp för mig att jag måste skärpa mig igen. Så nya tag igen fröken Westerlund! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0