Trevlarns

Hade som sagt Au Pair möte igår, det var trevligt. Fick mycket gott att äta! Och så fick vi knåpra ihop små söta armband och så gick vi igenom brandsäkerthet och så lekte vi en lek då vi fick en lapp fastklistrad på ryggen med en plats skriven och då skulle vi gå runt och fråga jaoch nej frågor och så skulle vi försöka lista ut vad det stod på våran rygg. Jag hade San Francisco!

Nu är det inte så länge kvar till Ellen, på onsdag! Jag hoppas innerligt att det inte är mycket trafik, tidsschemat är nämligen rätt tajt. Har dryga timman på mig att komma dit upp, ca 11,3 mil och ett väldigt snabbt ombyte kommer jag måsta göra i typ bilen eller något. Ne men om trafiken är bra så borde det inte vara några problems. Please!

Pratade lite med Carol igår och hon sa att om pojkarna börjar bråka eller ja, om de inte lyssnar och så så kan jag skjutsa upp dem på rummen och hon gav mig tillåtelse att ta ifrån dem leksaker om de bråkar över sådant. Och hon sa att hon vill inte att jag ska låta dem komma undan med vad de nu gör, om de är spydiga eller vad som helst. Känns bättre nu :-)

Ne kanske ska fylla på lite lunch i kistan?

Kommentarer
Postat av: mamma

men lillaHjärtat nuuuu blir jag OROLIG...över 11 mil på knappt en timme?!! Men jag litar på dej men iaf huggahugga!! KRAMKRAAAM

2010-02-23 @ 11:05:10
Postat av: Frida

Ja men det är motorväg nästan hela vägen så inte behöver du vara orolig, det brukar ta runt en och en halvtimme men då med massa trafik, så jag hoppas på lite trafik! Ska nog gå lite tidigare från klassen med :)

2010-02-23 @ 22:58:17
Postat av: nathalie

i studio city. Killen heter Mike som ska göra den och han verkade schysst.. men lite nervig är jag fortfarande :P

2010-02-24 @ 02:33:44
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0