Tuesday!

Snacka om att pilatespasset idag var hårt! Jisses säger jag bara. Vi hade en annan lärare idag för att våran ordinarie tränare/lärare är i San Francisco över veckan. I alla fall, hon puschade på oss riktigt bra, jag blev dyngsur av svett, och i vissa övningar skakade verkligen kroppen! Svårt hade jag att gå sedan! Nu är det bättre, men jag hade rätt svårt för att ta mig nedför trappan när jag kom hem. Men det gillar jag, så det ska vara! Känns toppen, riktigt skönt att köra så där stenhårt!
Får se hur man känner sig imorgon, lär förmodligen ha träningsvärk så det räcker och blir över. Härligt med yoga på det då! Hihi!

Just nu sitter jag och kikar på Biggest Loser här, gillar det! Jag skulle också vilja vara med på det. Inte för att jag behöver det, men det skulle vara "kul" att prova massa nya saker och bli puschad och så! Just nu är dom i Colorado på det Olympiska träningslägret!

Träffade en jättesöt och gosig vovve idag hos Kainoas baseball tränare. Nu kanske ni undrar vad jag gjorde där? Eftersom det regnat idag igen så blev deras träning typ inställd. Vi skulle istället träffas hemms hos honom istället för då skulle laget sitta i garaget och prata taktik eller något. Ingen annan av föräldrarna stannade och carol hade sagt att John skulle komma och "byta av" mig lite senare, så jag stannade. Mest bara för att Kaleo sa att han ville stanna. Carol sa att jag kunde åka hem då jag sa att ingen annan stannade. Men ja, jag tänkte att om nu Kaleo ville stanna, så varför inte? Vad ska vi göra hemma liksom. Men vi for hem i alla fall efter en stund.
Så under tiden vi var där blev jag  inbjuden i huset av tränarens fru, så då satt jag och gosade med den hunden lite och så, så söt!



Var väldigt längesen jag ritade nu, så jag började på denna
igår och slutförde den idag.
Inte den bästa teckningen direkt, men men.
Tror jag föredrar "gubbarna" med stora ögon, kanske :-)
Dom här ser lite roliga ut, dom ser inte så manga ut liksom!


Ne nu ska jag koncentrera mig lite på The Biggest Loser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0