Uppdatering




Spenderade
ju den soliga och varma lördagen på zoo:et i San Diego med Nathalie och Peggy. Det var en riktigt härlig dag!
Jag lägger upp fler bilder inom de närmaste dagarna, har inte vänt alla bilder ännu + att det börjar bli sent och jag vill komma upp i skaplig tid imorgon! Jag kommer nog lägga upp dem på bilddagboken och länka dit, om det går bra?
I alla fall såg vi massa djur på zoo:et, bla. lejon, flodhästar, elefanter, giraffer, apor med mera med mera.
På vägen hem fick fick vi se en fin solnedgång!





Idag (söndag) var Nathalie tvungen att åka hem tidigt pga. jobb. Så när jag lämnat henne på tågstationen åkte jag hem för att motionera fläsket lite. Hehe.
Lite senare åkte jag till Peggy så hängde vi lite vid hennes pool och solade och badade fötterna och sedan åkte vi hem till mig ett tag.
Sitter och kikar lite på OS just nu ska väl försöka se lite imorgon med, men jag ska även hinna motionera lite och städa lite hade jag tänkt innan familjen kommer hem igen från Big Bear.
Så jag har ju en ledig måndag imorgon, skönt! Och nästan hela onsdagen är jag ledig med och då efter min klass brummar jag upp till Nathalie eftersom vi ska se Ellen!
Det blir nog en skön vecka tror jag :-)
Eller OJ! Nej det är ju ännu nästa vecka, vad dum jag är! Men det är ju ändå bra, två veckor i rad då jag jobbaren dag mindre liksom ;-)

Förresten så blev det färgning av Nathalies hår i fredags, resultat:





Nu ska jag nog gå och lägga mig i ett tomt hus bortsett från mig. Det är rätt skönt att vara ensam hemma och ha huset för sig själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0