Tissdá

Hejhej!

Kunde
inte logga in på bloggen på hela eftermiddagen igår, men jag lyckades i alla fall ladda upp en del bilder på bilddagboken! Så tryck HÄR (öppnas i ett nytt fönster). Och om ni vill se fler bilder är det bara att klicka på de ifyllda rutorna i kalendern till vänster :-)

Igår hade vi ännu en dag med strålande sol. Lika så idag! Så jag har legat ute vid den lilla sjön ich solat en timme igår och en idag. Riktigt skönt och riktigt riktigt varmt! Men liite mera färg har jag nog fått mig, hoppas jag ;-)

Ikväll blir det bio med Marli. Vi ska se "Valentine's Day". Den tror jag är bra. Den filmen med massa massa kändisar i!


Slänger in några bilder från i lördags så det inte blir så tråkigt:


Innan vi kom fram stannade vi till vid en utsiktsplats



Söta


Pojkarna är väldigt snälla idag tycker jag. Fast de fick ju i och för sig leka av sig på lekparken efter skolan i typ 40 minuter + att vi kollar på OS medan de gör sina läxor. Det roliga är ju att jag redan vet hur det slutar eftersom det de visar nu på tv:n är från imorse. Jag vill se direktsänding från OS men jag tror vi måste beställa en sån kanal i så fall... Hrmf. Jaja.

I alla fall så måste jag bara nämna igen att vädret är så himla underbart! Kändes som om jag hade sommarlov i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0