Happy With Today's Shopping

Jag är nöjd med dagens shopping, även fast jag inte tänkt handla nåt direkt i helgen och spara pengar så blidde det lite handlande, men bra saker faktiskt och ja, det känns rätt bra!


Peggy







Jag och Peggy åkte till Costa Mesa Mall idag och detta var vad jag kom hem med! BH, bikiniöverdel och trosor från Victoria's Secret (huhu, kändes i plånkan - $89 men det var det nog värt). Och trosorna fick jag gratis för att jag köpte en BH så jag är nöjd!
Tröjan kommer från kära H&M och är superskön och fin, tycker jag!
Lite senare när vi tyckte att vi var klara åkte vi till Target i Irvine för jag skulle se om jag kunde hitta ett par bikinitrosr, och tadaa, det blev ett par guldiga! Bra mycket billigare än bikiniöverdelen  som kostade $40 + tax, bara $15 :-)
Så nu har jag mig en ny bikini, känns wonderbart!
Sedan drog vi oss hemåt men stannade för hamburgare på In 'n Out!

Nu är väl lördagen i princip slut och den senare delen av kvällen spenderades för mig själv i min säng med datorn i knäet tittandes på Flickan Som Lekte Med Elden och så smaskade jag på dom jättegoda jordnötssmör "m:arna", mina favvisar! :-)
Filmen tyckte jag var jättebra och väldigt spännande. Nu vill jag ju se Luftslottet Som Sprängdes!!!

Imorgon är det Au Pair möte som gäller, min LCC ska ha Valentin party hemma hos henne. Ska faktiskt bli kul, var längesen vi hade möte nu och ja jag tror det blir trevligt.

BTW! Nåt skumt hände idag i provhytten på H&M. Jag har rätt långa naglar nu och alla jämnlånga, det "vita" är väl liite mer än en halv centimeter. Så skulle jag ta på mig skon och när den är på så känner jag att det inte känns som vanligt på mitt högra långfinger, tomt liksom. Snopen jag blir då hela det vita är borta, rakt av sådär! Tittar ner mot golvet och där ligger den. Det jag tycker är "konstigt" är att jag inte ens kände att det hände, det gjorde inte ont alls och jag vet att nageln inte var trasig innan eller så.
Men typiskt i alla fall, nu får jag ta och klippa ner mina naglar lite.
Intressant vah? Men jag tyckte det var lite "roligt".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0