Tiden Går Fort Då Man Har Roligt

Fredag idag och det är sköönt, helg ännu en gång och snabbt har det gått! Speciellt eftersom jag var i princip ledig i onsdags :-)
Snart är det mars månad med, det är konstigt!

Hmm... Funderar på om jag har något att berätta men jag tror att det är rätt så lugnt på den fronten. Hmm. Bokläsandet går bra, den däör tjocka boken som jag läser, "Främlingen" är såå bra och jag börjar närma mig "slutet", är på sida 554 av 734, så det är ju fortfarande lite kvar och det är ju tur det! Vill inte att den ska ta slut, vad ska jag då läsa?? :-)

Har varit en lång förmiddag då jag inte haft nån klass. Det är tråkigt att inte ha det, jag gillar dom så mycket!
Drygt en timme kvar tills jag börjar jobba igen! Eftermiddagen kommer nog att gå rätt snabbt för Kainoa har baseballträning idag och då kan jag sitta och läsa och då den är slut är det förhoppningsvis inte såå länge tills jag själv slutar så... :-) hihi.


Ha en skön helg hörrenini, det ska jag ha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0