Nya skor!

Igårkväll beställde jag nya skor, pumaskor! Billigt fick jag dom för med, mellan 500-600:-




Har varit en bra lördag tycker jag! Jag och Nathalie kom upp i bra tid, eftersom vi skulle på bio på förmiddagen för då är det billigare!
Filmen vi kikade på idag var "Dear John". Det var en mysig och bra film :-)
Jag lyckades även få till en klippning idag, det känns superskönt! Har ingen permanent kvar i håret alls nu, eller det finns väl på vissa hårstrån men det är mycket bättre :-)
Sedan blev det godmiddag på ett ställe som heter Sizzler. Jamjam!  Jag åt en liten stek och en bakad potatis! Innan maten kom åt vi salladsbuffé och efteråt efterrättsbuffé, allt jättebilligt! Superbra!

Haha det var så roligt igår då jag och Nathalie åkte runt. Så var jag tvungen att bromsa in lite hårdare vid ett av trafikljusen och samtidigt lutar sig Nathalie fram och jag sträcker ut min arm för att hålla henne tillbaka haha! Var bara en ren reflex för att då jag kör själv har jag alltid handväskan på passagerarsätet och om jag ibloand måste bromsa in lite hårdare brukar jag "hålla i" den för annars åker den ner på golvet. Så jag vet inte, trodde jag att Nathalie skulle åka ner på golvet? Haha det var lite roligt i alla fall hur jag försökte hålla henne tillbaka med mig utsträckta arm! ;-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Love the last paragraf. :) And I love you of course <3

2010-02-07 @ 09:36:02
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: pessicat

aa okej tack för ditt tycke! aa hittills i början av den tycker jag också iaf den är lite trög, men om du säger den blir bättre ska jag absolut fortsätta på den!

2010-02-07 @ 14:20:46
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0