1:a Januari 2010

Då har vi alltså klivit in i 2010 och jag tror att det blir ett riktigt bra år. Halva året kommer spenderas här borta, jag kommer åka till Costa Rica, jag åker/flyttar hem till Sverige igen, jag ska resa. Jag har massa spännande äventyr att se fram emot! :-)

Idag är en riktig slöar dag som spenderas i soffan hos Nathalie. Jag tror vi tar Hollywood skylten imorgon istället för jag tror inte jag är körduglig, inte om polisen stannar mig. Eftersom jag inte är 21 får jag inte ha mer än 0,01% alkohol i blodet (ja, egentligen får jag ju inte ha något men ja..). Så ne, vi tar det nog imorgon istället!

Natten var riktigt bra, jag hade en bra kväll. Blev lite dricka hemma hos Nathalie först och sedan åkte vi till Universal City Walk för att fira in det nya året där. Sedan gick vi runt lite, rymde från några killar som ville hänga med oss som frågade om vi var änglar som kom från himlen. Haha. Vi lyckades komma undan och sen drog vi in på Hard Rock Café och hängde lite :-)
Var en bra kväll.
Det som sög var att första stället vi skulle in på efter att vi sagt gott nytt år och så inte ville släppa in oss för att jag inte hade något pass... Dumt. Men det vart ju bra ändå :-)

Gott Nytt År!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0