Äntligen

Ja äntligen har min huvudvärk släppt. Ett dygn sedan den började ungefär.
Kände fortfarande av den då jag vaknade imorse, fortfarande sittandes på vänster sida men det gjorde inte såå ont, but still, det kändes. Så det var lite halvdant med pilatesen idag, hade uppskattan den mer om jag varit fri från huvusvärken. Men sakta men osäkert har den släppt och nu är det borta, skönt!!!
Och det blev inget DH avsnitt för min del igår för det var fel avsnitt som var inspelat, vet inte vad som hände?? Så jag läste lite på min yoga läxa tills jag inte orkade mer och innan klockan ens var nio släckte jag lampan och somnade så skönt!
Blev med andra ord många timmars sömn för mig!

Ikväll så ska jag och Carol ut och äta middag, tacos. Hon skrev och frågade om jag hade nå planer för annars kunde vi gå ut och äta bara hon och jag. Jag vet inte om hon ville prata om schemat, vad nu det skulle vara?
Så fick jag tanken att hon kanske tror att något är "fel" på mig, typ om jag har hemlängtan eller så. Haha. Med tanke på igår för jag var inne på mitt rum hela tiden och då vi träffades som hastigast igår på valpkursen verkade jag väl inte som världens gladaste. Men det berodde ju bara på mitt stackars lilla huvud ;-) Men så, hon kanske inte alls är det heller.

I alla fall så ska jag och min Darling gå och se Ellen den 24:e februari (då min lilla Ailin fyller år). Det ska bli kul!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0