Homework

Glömde ju... Igår lyckades jag ju komma hem med två klädesplagg från Forever21!





Det blidde ett par shorts och en superduperskön kjol!!! Den är jättemjuk!


Sen så har jag ju även läxa i yogan att göra, fast jag har fram till den 31:a januari på mig. Men jag måste läsa 10 A-4 papper; "Yoga As Self Transformation" och sedan ska jag välja tre "key conceps" ?, lista dom som complete thoughts, lista dom från mest viktig till minst viktig och sedan berätta varför den viktigaste är den viktigaste och hur den påverkar eller skulle kunna påverka min day to day living experience.
Men det är inte färdigt där för sedan ska jag välja en symbol , ett objekt som representerar den där tanken eller hur man ska förklara. Jag ska beskriva symbolen och berätta varför jag valde den. Jag ska skriva "a clear simple statement" som jag kan repetera för mig själv.
Och sedan ska jag välja en andra symbol som ska representera den sida av mig som jag skulle "frigöra" och skriva en typ redogörelse för det beteendet. som jag skulle vilja försvinna.  Typ "I am moving away from critical self talk". Nu kan jag ju inte välja det känns det som eftersom det står som exempel..

Oj vad intressant det där måste ha varit för er ;-) Men det känns bra för mig, för nu har jag fått lite mer rätsida på det hela. Förstår väl i princip det mesta som jag måste göra förutom dom när "nyckel koncepten". Dom har jag inte en susning om, jag vet ju kanppt vad det är, att välja ett koncept alltså... :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0