1:a Jan. Uppdatering

Haha åh! Det har varit en sådan himla skön kväll alltså! Så himla mycket skratt och garv!
Efter att ha hängt i soffan hela dagen drog vi oss iväg för att käka middag på en italiensk restaurang.
Så beställde båda vatten och så sa att vi kunde ta en stor flaska att dela på men jaha då kommer dom med två flaskor iaf, varje på en liter. Så sa vi att vi hade tänkt dela på en så då kommer någon och tar bort ena flaskan och GLASET. Under hela middagn satt vi och skrattade och fnittrade, så skönt. När vi käkade färdigt (och tro det eller ej men vi skippade faktiskt efterrätten) så hade vi inget särskilt för oss så hängde inne på Target ett tag. Kollade börsar, solbrillor och lite annat krims krams.
När vi kom tillbaka ut i bilen vet jag inte vad som hände, det slog slint för oss och vi (det är ju alltså om mig och Nathalie jag snackar om) satt och skrattade och skrattade och skrattade. Det kom verkligen ända ifrån tårna ojojoj. skönt!
Killen i bilen bredvid måste ju ha undrat...


För fler bilder, klicka HÄR! :-)

Så i alla fall. Det nya året firade vi in på Universal City Walk, som jag redan sagt. Jag har laddat upp lite bilder på bilddagboken så jag skippar nog att ladda upp alla bilder igen här. Utan jag länkar dit istället så kan ni kika där, blir det bra? Fast jag bjuder på en bild i alla fall så det inte blir såå tråkigt här ;-)

Förresten! Jag upptäckte idag ett sår på min hälsena som jag inte visste var det kommit från? Jag kommer liksom inte ihåg att jag gjort illa mig. Och vet ni vad det kommit från?
Jo... Nathalie rev mig med sin tå inatt då vi (jag) sov. Haha. Schysst liksom! ;-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

måste nog rätta fröken med att säga att det hela inte bara var mitt fel. Du var på fel sida av sängen :P ;)

2010-01-02 @ 09:15:24
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0