Dumskalle

Var en bra och skön förmiddag.
MIndre härlig eftermiddag. Fy fasn säger jag bara. Jag brukar ha lite huvudvärk lite till och från som jag skulle kunna tippa på beror på ögonen. Men idag tror jag det berodde på något annat. Så ont som jag hade måste det bara bero på migrän. Det började svagt, som vanligt liksom och sedan pang bom, har pågått i ett par timmar nu och den känns inte lika ihärdig nu längre men det gör fortfarande ont.
Det har liksom suttit på vänster sida och då och då bakom typ näsroten/näsryggen.
Jag var tvungen att lägga mig på soffan, kunde knappt göra något och frusen blev jag och illamåénde och pojkarna var högljudda.
Sedan när den värsta smärtan började släppa så blev jag såå trött, skulle kunna ha somnat utan problem trots pojkarna högljudda skratt och skrik.
Det var typ den längsta timmen någonsin då jag låg och väntade på att Carol och John skulle komma hem, för jag visste att dom skulle komma hem innan sju för Coco har sin lilla vaplkurs. Men så tio i sju ringde Carol och frågade om jag inte kunde skjutsa pojkarna och Coco dit så skulle dom möta oss där för dom var lite sena. Hua säger jag bara.
Fick bli en yogurt och banan till middag, det ända jag kunde tänka på utan att känna mig illamående.
Jaja, nu sitter jag hemma igen i alla fall i ett tyst hus och trots att klockan bara är tio i åtta sitter jag i sängen, skulle utan problems kunna somna nu men jag ska se det senaste DH avsnittet som jag inte orkade se igår, har det inspelat på TV:n, jag tycker nämligen att det är liite för tidigt att somna redan nu.

Pojkarna har verkligen varit riktiga ena buspojkar idag. De har bara flamsat och varit högljudda och inte lyssnat på vad jag sagt så tillslut ringde jag Carol och sedan ringde John för att prata med dem. De kommer snacka med dem om det ikväll med, medd att dom måste följa instruktioner. Hehe.
Så fick jag ett mejl av Carol där hon skrev att jag skulle lämna pojkarna på afterschool program från halv tre till halv sex! Där de kan leka med andra barn + att de hjälper dem med läxor mellan 3-4.
Kommer inte bli såå mycket jobb för mig imorgon verkar det som :-)

Ne nu börjar klockan närma sig åtta så jag ska ta och kika på Desperate Housewives. Tjing!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Men hallå lyx bulle.. Jag vill också leva ditt liv :P

2010-01-26 @ 05:49:48
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0