Filmhelg!

Meh, är det ingen som tycker om min "nya" blogg? :-(

Här har vi haft något av storm. Massa regn och blåst, fast själv tycker jag väl inte att det är såå farligt men mycket snack om det är det och det ska pågå hela veckan. Yey för fint väder. Jaja, vi hade ju i alla fall varmast i landet de senaste helgerna!

Helgen har spenderats uppe hos Nathalie, körde hem idag, eftersom jag varit ledig! Jobbigt att köra i massa regn, men det gick ändå bra, eftersom jag var tvungen att koncentrera mig mer "än vanligt" blev jag inte så trött som jag brukar känna mig då jag kör på motorvägen!
När jag kom hem så frågade de om jag ville följa med och titta på Avatar och det ville jag men då vi kom till bion så var alla biljetter utsålda den tiden som vi ville se så då köpte vi för den senare filmen, som börjar kvart över sju! Om typ två timmar!

I alla fall så har det varit en toppenhelg!
På fredagen blev det filmtittande framför datorn, The Stepfather.
På lördagen hade vi lite av en datordag då Nathalie fixade min blogg. Sedan åkte vi iväg för att gå på bio, och då blev det Up In The Air och sedan middag, så där runt tio, elva på kvällen! Gott var det i alla fall, åt en hawaii calzone pizza!
Så igår, söndag, åkte vi iväg relativt tidigt för att se The Lovely Bones på bio. Vad gjorde vi sedan? Jo! Vi åkte och käkade mjukglass på Menchies och sen köpte vi chips, åkte hem och åt chips, drack cola och kikade på film.
Vi såg på Sommaren Med Göran och sedan Beyond Borders.
Haha jisses vilken filmhelg det varit! Men det har varit skönt med en lugn helg med massa filmtittande och så :-)
Och Sommaren Med Göran var ju superkul, måste nästan se den igen!

Kanske ta en titt på felsms.com? ;-D (öppnas i ett nytt fönster)

Undra sa flundra om man kanske ska käka någon middag innan vi åker till bion...


JUST JA!


"Ny" frilla på Nathalie, måste dock komma i underfund med
hur jag ska göra med resterande hår, utan att det ska
tvinnas upp...



Och så har jag ju även denna helgen äntligen lärt mig att
göra en fiskbensfläta :-D
Så kul att prova på "nya" frisyrer! och Nathalie är min lilla
provdocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0