Fötter


Så ser mina fossingar ut för tillfället ;-)


Igår innan bio så gjorde jag och Marli pedikyr. Det var så himla skönt! Så nu har man fina fötter som rena och fräsha! De klippte och filade naglarna, filade fötterna, hade på nå oljor och masserade, superskönt! Det ska jag lätt göra fler gånger, för endast $30, fast så kan man ju välja dyrare saker med typ om man även vill ha manikyr och så!
Sedan medan vi väntade på att det skulle bli dags att se film så käkade vi lite chips och "guckamucka", med andra ord guacamole. Smarrigt!
Sen så sa jag ju att vi skulle se "Avatar" men eftersom den var slutsåld fick det bli "Leap Year" istället! Jättesöt och rolig film!

Vet ni hur störande det är att köra bil med en pinne uppstickandes från motorhuven/kofångaren? Jag vet inte var den satt fast men upp stack den då jag var på väg hem igårnatt. Och jag var ju på motorvägen med så jag kunde ju inte stanna för att plocka bort den. Det var nämligen så att jag råkade köra på den och så fastnade den. Så pinsamt. Haha.

Imorse åkte jag och Carol till gymet för att va med på en spinningklass. Oerhört jobbigt men det kändes väldigt skönt efteråt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har testat på spinning en gång här hemma på Golds gym, jag säger bara att det var tamigfan det värsta jag varit med om :P Cyklade 50 eller 55 minuter oavbutet, herregud. Säkert väldigt effektivt men fasen så jobbigt det var! Haha :D Fick senadrag i båda fötterna helatiden för att jag körde så hårt.

2010-01-10 @ 14:52:39
Postat av: Frida

Ja alltså det är grymt jobbigt men det känns som att man når resultat på en gång, typ om man vill tappa vikt ;-)

Min värdmamma berättade att hon brukade "spinna", eller cykla typ 4 ggr i veckan förut och hon tappade typ 4,5 kg på två veckor!

2010-01-10 @ 20:57:23
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0