Fredag!

Det är rätt skönt att gå i regnet om man struntar i att man blir blöt. Jag gav mig ut på en liten joggingrunda efter att jag hade lämnat pojkarna på skolan. Så började det spöregna och det var så skönt på något sätt! Fast det var mindre skönt då jag kom hem, det är jobbigt att ta av sig blöta kläder, speciellt om man har träningsvärk i axlarna!
Det blev i alla fall en varm skön dusch efteråt!
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Är några timmar kvar tills jag börjar jobba igen. Hmm. :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åååå va Du är duktig Frida:)))) Idag har jag Charlie mormor farmor o Wille varit på badhuset:)) Charlie ropade "farmor" till farmor haha:D KRAAAAM

2010-01-22 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0