HOLLYWOOD

Idag har varit en riktig toppendag! Vet ni varför? Jo för det första har vi haft jättefint och skönt väder och för det andra har jag och Nathalie faktiskt gjort något vettigt! Vill ni veta vad? Jo... Vi har faktiskt åkt ut p lite äventyr för en gångs skull och sett oss om. Vi åkte nämligen för att ta oss en titt på Hollywood skylten!!! Det var jättemysiga bostadsområden där bland bergen, verkligen supermysigt. Såg ut som på film ungefär, nästan så att jag skulle vilja bo där vilket förmodligen kostar väldigt mycket pengar...
I alla fall så var det så himla skönt där uppe. Tyst, fridfullt och fin utsikt!









När vi tyckte att vi var klar där uppe försökte vi hitta ut/ner därifrån och vi lyckades komma ner till Hollywood Boulevard. Vi bestämde oss för att hänga där en stund och kolla in de som var utklädda till bla. Edwars Cullen, Jack Sparrow, Spindelmannen, Bumblebee mfl. Och så kikade vi i lite affärer och jag kom därifrån med en ny "kofta" :-)

Haha vad tycks om brillorna? :D Jag var faktiskt nära på att köpa dom! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0