Jag och Lilla Jag

Hade en lite småkonstig dröm imorse, måste bero på min yogaläxa. Var som värsta psykologin ungefär, men på tal om den så blev jag klar med den igår och det kändes skönt!
I alla fall, min dröm. Jag kom in i våran gamla bildsal på långseleskolan och det första jag såg var mig själv, i kanske två-tre årsåldern. Jag var så liten och så tror jag att jag hade på mig en typ vinröd jacka med vita blommor eller något i den stilen.
Vi tittade på varandra och så sa jag något till lilla mig. Och jag minns mig själv säga till någon att det här känns weird. Lilla jag stod och drack coca cola ur en plastmugg och jag visste liksom inte vad jag skulle säga till mig själv i och med att det var så knäppt och jag kunde väl inte hålla på prata till mig själv och så. Så jag frågade om drickan var god och lilla jag svarade mmm medan jag tittade ner i colan.
Jag önskar att jag inte tänkt så mycket på hur knäpp situationen var utan att jag hade försökt prata mer med lilla mig.
Det var i alla fall en knepig dröm och det måste bara ha och göra med min läxa som jag knåpade med igår.
Men det var kul i alla fall, vill drömma det igen men det tror jag väl aldrig kommer hända ;-)


Förresten, GRATTIS JENNY!!! :-D

Kommentarer
Postat av: mamma

den drömmen tror jag Du kommer att återuppta Du kommer att få en fortsättning...möt lillFrida o ge henne en kram från dej själv för Niii är BÄST!!!! KRAMKRAM

2010-01-29 @ 08:37:40
Postat av: Jenny

Tack lillis :D <3

2010-01-29 @ 17:31:18
Postat av: sanne

Varför har du ingen bild på dig själv i bloggen längre? =O Asså duvet, där på sidan =P

2010-01-30 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0