Mera Kläder

Var ett riktigt skönt pilatespass idag, känns som det blir allt jobbigare och svettigare för varje pass, men det gillar vi!

Träffade ju som sagt Peggy igårkväll. Trevligt. Vi kikade lite på Forever 21 och sedan Old Navy och vips så hade det gått två timmar och affärerna började stänga igen. Men jag kom i alla fall hem med lite smått och gott!


Superduperskön och mjuk tröja från Forever21 och söta flipflops från Old Navy



Även detta från Old Navy, helnöjd faktiskt! Så nu kan man säga att jag firrat
riktiga träningskläder.
Linnena tyckte jag var så bra/sköna så jag var tvungen att köpatvå till
idag efter pilatesen, ett i svart och ett i mörkrosa :-)


Blivit ganska mycket onödigt shoppande nu de senastet vå veckorna. Det måste ge sig nu! Men det är ju alltid så att då man bara går i affärer för att titta så hittar man jämt jättebra saker men om man verkligen åker för att man ska shoppa så hittar man knappt något bra alls...
Nåja, nu får det vara färdighandlat för ett tag ;-)

Jag håller alla tummar jag har för att jag kan vara ledig en dag i februari för att gå och se en Ellen Show med Nathalie! Carol kunde inte ta ledigt men hon skulle höra med John, så hoppas hoppas!

Snart är det helg igen. Bara imorgon kvar och sen kommer Nathalie och gosar här  i helgen. Var ett tag sedan hon såg OC nu! Får se vad för busigheter vi hittar på!
Nästa helg blev jag tillfrågad om jag kunde tänka mig att passa pojkarna, på lördagen alltså, så då blir det "jobb".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0