Myskväll

Älskar gårdags(lördags)kvällen! Den var så rolig och mysig! :-D
Den bestod av m&m, nåt annat godis, chips och grogg och wii! Jag och Nathalie hade huset för oss själva i i princip hela kvällen/natten! Vi spelade wii sport och sedan Rock Band - gitarr och karaoke, trummorna funkade inte. Men det så kul att sjunga + att vi hittade en KENT låt på svenska bland alla sånger med.
Ne det var en riktigt rolig kväll!






Under dagen på lördagen drog vi till en shoppingmall som ligger i Costa Mesa. Inte så långt ifrån här. En superstor galleria med massor massor av affärer!!!
Det jag kom därifrån med var en plånka från Guess :-)

Nu sitter jag här ensamen eftersom Nathalie har tuffat hem till sig. ikväll är det Desperata Husfruar på TV:n, tummen upp för det. Tre timmar kvar till dess bara. Jag borde verkligen ta tag i min hemläxa i yogan som senast ska vara klar nästa söndag... Urk. Man kan väl säga att jag kommit igång, men samtidigt vet jag ju inte om jag har gjort rätt. Aja.. Huvudsaken är väl ändå att jag lämnar in något? ;-)

Förresten! Vet ni?
I fredags var det ju den 22:a Januari. Det betyder att jag då hade varit här i staterna i 16 månader! 5 månader kvar. Hah. Det var så många månader kvar tills jag egentligen skulle hem efter att Sanne varit på besök i DC. Och som jag längtade då. Ja.. Tiden går fort ändå! :-)

BTW så har jag och Nathalie idag köpt två biljetter för Whale Watching :-D Jäätebilligt, fick dom för halva priset, 19 dollar istället för 38! Och vi kan göra det när vi vill, dom är giltiga i ett år. Super :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Då kommer du hem i ganska god tid tills min lilla kommer ;) hihi!

2010-01-25 @ 16:32:27
Postat av: Jenny

Ja det menas preciiiis vad du tror att jag menar ;) hihI!

2010-01-25 @ 23:19:24
Postat av: Jenny

Mjaaa, sex kanske :) är inte säker än ska på första mötet på Torsdag ;) Och då får jag ju förhoppningsvis reda på när det är beräknat! Nu menar jag inte att den skulle komma direkt när du kommer hem, men förhoppningsvis runt våra födelsedagar ;)

2010-01-26 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0