Nu e de helga

Igår blidde det bullbak! Och bullarna blev faktiskt riktigt goda! Lite platta kanske, vet inte om det beror på att de bara har torrgäst här så det blir lite annorlunda kanske. Eller det kanske inte spelar någon roll? Gott blev det i alla fall. Och till middag blev det ris och kassler! Funderar på om jag ska laga Flygande Jacob idag eller inte.. Vi har ganska mycket rester så jag kanske borde låta bli.. Hmm. Ne jag ska nog laga det!


Kanel- och vaniljbullar!
Även fast mina vaniljbullar ser ut som kubb så smakar
dom gott, som vaniljbullar ;-)


Vet ni vad? Jag är ledig på måndag! Skönt skönt! Det är Martin Luther Kings födelsedag! Sen kommer jag även vara ledig den 15:e februari! :-)
Så i dag är det fredag och jag har en lång och skön helg framför mig. Planer för helgen? Jo såna har jag. Jag ska brumma upp till Valley Village, alltså till Nathalie! Fast sen vet jag inte hur mycket till planer vi var. Vi hade ju planerat lite smått men så blev det ändrade planer då inte båda av hennes värd föräldrar ska bort. Hehe.
Men i alla fall blir det nog mysigt som alla andra helger med min Darling! :-)



Idag går Coco in på sin fjärde månad här i sitt hundliv!
Den lilla rackaren! Växer så det knakar gör hon med! typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0