Rodeo Drive, Baby!

Sitter och kikar på Desperate Housewives nu, äntligen har det börjat igen. Hehe.

Slänger in några bilder från dagen!






Som ni kan se har vi besökt Beverly Hills idag. Hur underbart som helst och det var väldigt varmt! Jag hade jeans och långärmad tunn tröja och det var på tok för varmt! I alla fall så är Beverly Hills ett helt otroligt fint ställe, grönt och ja, bara mysigt! Som att komma till en helt annan årstid... Så gick vi och typ fönstershoppade längs Rodeo Drive. Eftersom det bara är svindyra butiker där så var det ju som ingen mening att gå in någonstans tyckte vi men det var trevligt att bara gå runt och se sig om.
Vad skule vi göra om vi inte hade bil?
Det har verkligen varit en dunderbra helg då vi haft mycket för oss! Jag är hel-nöjd och vi har skrattat som aldrig förr. Hur ska det sluta? Om vi skrattar mer och mer för varje helg som går.. ;-) Ne men seriöst, det har varit en hel del garv alltså... Serri! ;-)
Det känns som jag har varit borta hur länge som helst, typ en hel vecka men det är bara sedan torsdagkväll. Det sa Carol också då jag kom hem att det kändes som jag varit "gone forever".

Nu är man tillbaka till verkligheten. Inga fler långhelger och inga fler sovmornar för imorgon börjar pojkarna skolan igen och jag har en sista vecka på mig att vara ledig då pojakrna är i skolan för nästa vecka börjar jag mina klasser i poweryoga och pilates, men det ska bli kul! :-)

På tal om inga fler sovmornar måste jag ta och se färdigt på Paranormal Activity nu när DH är slut så det inte blir så sent eftersom jag inte vill vara helt död imorgon då klockan ringer!

Ha en bra dag! Ciao!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Serri?;) Vi måste nog flytta ihop snart ;)

2010-01-05 @ 07:33:21
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: nathalie

Jag röstar på Beverly Hills. Granne med någon het kändis.. ;)

2010-01-06 @ 05:30:16
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0