TISDAG

Tack vare att jag var ledig igår är jag helt dagvill nu. Tänker hela tiden att det är måndag fast än det är tisdag, men det är rätt skönt! :-)
Hade pilates imorse. Var ett lite hårdare pass den här gången. När jag gick därifrån kunde jag verkligen känna av det på innansidan av låren och i armarna/axlarna. Även magen lite. Skönt. det gillar jag!
Efter klassen träffades jag och Marlie igen som vanligt i mallen för lite frukost. Gottit gottit! Sedan drog vi en sväng på Forever 21 och jag kom ut därifrån med ett par nya leggins. Vill ni se?


Jag tycker de var lite roliga så jag kunde inte låta bli.
Det ända jobbiga med dem är att de är så låga så det känns
som de sitter på halva rumpan, vilket de typ gör.

Måste ta och investera i nå längre tröjor med. Har ju lyckats krympa två i tumlaren... Yey.. Hehe.

SERRI! Det tog verkligen i här för några minuter sedan. Regnet verkligen vräkte ner! Vattennivån på gräsmattan höjdes drastiskt kan jag säga, men nu har det mesta farit bort. Hade lite åska med. Är väldigt tacksam för att det lugnat ner sig eftersom jag måste hämta pojkarna på skolan alldeles snart!
En annan inte så bra grej med regn och rusk är att Coco vägrar gå ut och kissa... Jag stängde ut henne ett tag då jag kom hem för att hon hade varit innstängd i sin bur i några timmar. Men nepp, hon täckte banne mig inte kissa så nu måste jag hålla superkoll på henne eftersom hon fortfarande tror att hon kan göra sina behov innomhus ibland...

Förresten måste jag bara att jag hade en sån sjuk dröm inatt, eller typ precis då jag somnat för då jag vaknade var klockan bara kvart i ett... Drömde i alla fall att Orson, han i Desperate Housewives höll på döda människor och så hittade jag en jättetunn människa i en slags hinna/genomskinlig plastsäck, det var typ bara skelett.. Sedan var jag i något omklädningsrum och skulle skynda mig att byta om och så, för tydligen var ju jag också med på det där och jag hörde någon som kom in däruppe, jag var nere i källaren.. Så då blev jag jätterädd att vi skulle bli påkommen. Eller om det var så att jag skulle bli rädd att jag skulle bli påkommen av Orson? Jag vet inte..
Jag vet inte men det var läskigt. Jag var tvungen att tända lampan då jag vaknade för att lugna ner mig och liksom få klart för mig var jag var. Lite läskigt :-P

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vi vill alltid se vad du köpt =D Och andra bilder såklart =D Och den nya designen var as snygg =) Fattar inte hur du gör -.-

2010-01-20 @ 19:47:13
Postat av: Frida

Haha ne inte jag heller, inte allt, men det är ju Nathalie som sitter och klurar med den ;P

2010-01-20 @ 22:40:00
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0