Tjolahopp

Hade mitt allra första yoga pass imorse! Passet handlade väl mest om andning, det var faktiskt svårare än vad jag trodde det skulle vara, men det är ju bra det :-) Sen så blir det ju kanske inte lättare heller då man inte förstår allt läraren säger, typ vissa kroppsdelar och så, typ sånt som sitter inne i kroppen. Hehe. Men det är ju tur att man kan titta på hur läraren gör ;-P

Idag är Coco på "hunddagiset", hela dagen. Rätt skönt faktiskt! Igår drog hon in Kaleos planta, på heltäckningsmattan. Yey!

Igår var jag även och handlade massa mat och sånt som behövdes. Tog dryga timman! Men det var kul, Carol sa att jag fick köpa typ vad jag ville, vad jag liksom tyckte behövdes och så :) Handlade för över 1200:- ($184, egentligen ännu mer men eftersom jag har ett kort så blev det över 40 dollar billigare)!

Ne nu ska jag fortsätta kika på American Idol innan jag ska hämta pojkarna på skolan!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Men jisses kvinna.. Vad lyckades du ta med dig hem? Haha.. Fast iof är det ganska lätt att göra det här borta ;) Saknar dig. Känns som om det var eviigheter sedan. Nu ska jag iväg på klassen om en kvart. Puss på kinden!!

2010-01-14 @ 02:06:59
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0