Torsdag 14/1

Efter dagens pilatesklass kan jag känna mina muskler i framförallt min axlar, även lite i magen och lite i benen. Det känns skönt, jag tror jag kommer stormtrivas med den här klassen. Vi gjorde någon övning som var superjobbig för magen!
När klassen var slut åkte jag och Marli, hon tar också den klassen, till en shoppingmall som ligger jättenära och käkade typ frukost från Jamba Juice. Super gott! Sedan blev det massa snack tills jag tyckte det var dags att dra sig hemåt!

Sitter nu och funderar på om jag ska sno ihop en bulldeg... vi har ju ingen kavel men jag får väl ta något annat kavla med istället då. Hehe. ska jobba extra ikväll, vet inte till vilken tid. Och det suger för jag hade glömt bort att jag skulle det så jag har bestämt träff med den nya svenska au pairen i min grupp ikväll och hon har ingen mobil än... Dumt  av mig... Typiskt.

Funderade även på om jag skulle laga Flygande jacob till middag idag, men jag tror jag gör det imorgon istället och kanske ris och kassler ikväll.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0