Sista Januari

Sitter och mumsar på några "m:ar", gottit! Jag skulle ju inte äta något sånt idag men se så det kan gå ;-)
Trött är jag med, trots en caramel frappuchino (som har kaffe i sig). God som vanligt var den också!
Ikväll är det The Grammy Awards. Jag vet inte om jag kommer orka se på det, men jag ska spela in det i alla fall så kan jag ju se det sedan. Samma med Desperata Husfruar, ska spela in det med ifall jag inte känner för att kika på det ikväll. Eller det gör jag ju alltid, men om jag ser det sedan kan jag ju bara spola förbi reklamen...

Igår var en riktigt bra och skön dag! Planerna för kvällen blev ändrade i och med att jag inte behövde jobba. Så någongång mitt på dagen träffade jag Peggy i gallerian i Mission Viejo. Kom därifrån med ett par nya svarta byxor, en mössa och så en present åt en mycket speciell person vars födelsedag närmar sig ;-)
Sedan åkte vi till IKEA i Costa Mesa och gick omkring och kikade där och åt en relativt tidig middag - köttbullar såklart!
När vi drog oss därifrån bestämde vi oss för att stanna till vid Irvine Spectrum för att gå på bio och filmen vi såg på var "When in Rome". Den var väl rätt okey, hade sina roliga inslag.
När den var över tog vi oss en titt inne på H&M där jag köpte en svart trekvarts tröja, mycket skön och behövlig. Jag gillar svarta tröjor/T-shirts, har man en dålig klädesdag, ni vet då man inte hittar något som man vill ha på sig så kan man alltidha svarta tröjor ;-)
Blev en snabbis på Target med innan de stängde och sedan brummade vi hem!


Här har vi Peggy!


Och så jag med min nya mössa och mina nya bralls!


Den här dagen (söndag) har varit rätt så... seg, i alla fall nu. Trött som jag känner mig.
Jag tog mig i alla fall ut på en liten prommis när jag klev upp och sedan lite snack med mamsen på skype. Därefter åkte jag iväg till MIssion Viejo och en sanbbträff med Peggy. Jag skulle titta efter bikinis utan större framgång. Finns en jättefin leopardmönstrad på Victoria's Secret som jag vill ha men njae. Får kika runt lite mera.

Sitter nu och funderar på en film och lite mer M:ar kanske (alltså m&m's).

Förresten. Vad snabbt månaderna går! Redan 1:a februari imorgon! Jisses...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Söta brallor :D (Y)

2010-02-01 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0