Välkommen Hem

Ojojoj! Gladar hund har jag nog inte sett tror jag... När jag kom hem efter kvällens möte och öppnar ytterdörren så hinner jag se en skymt av Coco uppe på köksbordet (fråga mig inte vad hon gjorde där) och direkt då hon får syn på mig hoppar (läs flyger) hon ner från bordet. Och då menar jag inte ett sånt där vanligt hopp då man landar på framtassarna först och sen baktassarna. Ne det var liksom... hon trodde nog hon var superhunden eller något i den stilen. Såg så himla kul ut. Sedan rusade hon fram till mig och jag hade inte hjärta nog att säga till henne och putta henne ifrån mig utan jag satte mig på huk och lät henne klänga på mig och hålla på. Hon vart så himla glad, det var kul!
Vilket resulterade i lite rivmärken på hakan/halsen som jag upptäckte senare. Hehe.

Mötet då? Jo det var trevligt. Har kommit en ny svensk tjej till gruppen som verkar jättesnäll. Direkt när jag såg henne så tänkte jag att hon måste vara från Sverige och jajjemen! Vart en hel del snack och mat och den var väl ungefär som vilken annan mat som helst, käkade hamburgare och så fick man en liten side dish och då valde jag potatis sallad och den var väldigt god faktiskt. Men ja.. godare mat har jag ju ätit.

Carol och John ska iväg ut på någon klubb för hennes kusin fyller år så jag ska jobba. Men det gör inget, skulle ändå bara sitta hemma i alla fall och pojkarna är redan i säng så... det är ju ungefär som att jag är ensam hemma ;-)
Och jag har inte en susning om vad jag ska hitta på... Har inget att göra på datorn efter att suttit vid den i princip hela dagen, så jag funderar på en film kanske.. Typ Confessions of A Shopaholic eller Twilight.. Eller Mamma Mia. Vi får se. Kanske är något bra på TV med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0