Wohoo

Nu har jag nog allt överträffat mig själv! Tackade nej till glass efter maten och det var minsan inte lätt. John och pojkarna satt och mumsade och glassen såg så god ut och stod där på bordet och frestade mig! But I didn't give in! MEn jag är fortfaradne sugen, jag är så nyfiken på hur den smakar för jag har aldrig smakat dom sorterna förut! Men, det är en bra början. Annars har jag kunat säga nej men ångrat mig rätt snart i alla fall! Men jag tror att om man säger nej till något och håller sig, så blir det lättare och lättare allt eftersom att säga nej och inte vara såå sugen. Kanske. Får vi väl hoppas. Men min mun vill fortfarande ha glass! I helgen kanske ;-)

Ikväll är det Grey's Anatomy men det är en timme kvar till dess, vad ska jag pyssla med fram till dess? Läsa lite kanske?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0